Garantie
BEPERKTE GARANTIE Het Quattrolifts assortiment aan producten en bijbehorende componenten (hierna te noemen het “Product”) worden zorgvuldig geconstrueerd, grondig gecontroleerd tijdens verschillende stadia van de productie en individueel getest. Ze worden gegarandeerd vrij van gebreken in vakmanschap en materialen te zijn gedurende een jaar vanaf de aankoopdatum. Als er zich tijdens de garantieperiode een probleem voordoet, moet het complete product en/of onderdeel teruggestuurd worden naar de Quattrolifts-distributeur (op kosten van de klant) zoals hieronder vermeld in punt 4. Als inspectie aantoont dat het probleem het gevolg is van gebrekkig vakmanschap of materialen, wordt het product kosteloos gerepareerd of vervangen en teruggestuurd op kosten van Quattrolifts.
______________________________________________________________
- GARANTIE IS ALLEEN VAN TOEPASSING WANNEER:
- 1: Het product in strikte overeenstemming met de “Quattrolifts Operation, Safety and Maintenance Instructions” wordt gebruikt.
- 2: Het product wordt onderhouden en gerepareerd zoals aanbevolen in de “Quattrolifts Operation, Safety and Maintenance Instructions” en dat de juiste onderhoudsrapporten worden bijgehouden.
______________________________________________________________
- GARANTIE IS NIET VAN TOEPASSING WANNEER:
- 1: Er reparaties vereist zijn door abnormale slijtage.
- 2: Het product is beschadigd, misbruikt of verwaarloosd.
- 3: Er wijzigingen zijn aangebracht aan het product.
______________________________________________________________
- GARANTIE IS NIET VAN TOEPASSING OP:
- 1: De vacuümzuignappen en kabels.
- 2: Elk defect dat wordt veroorzaakt door wijzigingen aangebracht aan het product zonder de schriftelijke toestemming van QuattroLifts.
- 3: De batterijen
Een probleem dat niet onder de garantie valt (zie punten 2 en 3) wordt automatisch gerepareerd, tenzij de klant een schriftelijk verzoek heeft ingediend tot melding van de kosten voorafgaande aan de reparatie. Anders neemt de klant alle verantwoordelijkheid voor de reparatiekosten en gaat ermee akkoord om het gerepareerde product op een ‘fee-for-service’ basis te ontvangen.
______________________________________________________________
- OM GARANTIESERVICE TE VERKRIJGEN:
- Bel uw distributeur en meld hem het defect.
- Bij het retourneren van de producten, dient u uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
- Geef aan dat het een TERUGZENDING ONDER GARANTIE, een zogenaamde ‘WARRANTY RETURN’ betreft en verzend het product – DIRECT NAAR UW DISTRIBITEUR